pondělí 27. května 2013

Rock for people- looking back

Do dalšího ročníku zbývá.... 35dní! Takže nastala ta správná chvíle ohlédnout se, zavzpomínat a začít se tetelit blahem s kalendářem :) 

Původně jsem chtěla psát o objevení Knife Party, jakožto paskvilu po rozpadlých Pendulum, ale pak youtube nahodil: Mohlo by se Vám líbit: Pendulum! a už jsembyla uvězněná v propasti minulých ročníků.

Takže jako takovou tečku za minulými ročníky, jsem si vytvořila TOP toho nejlepšího, co jsem za ty dva předešlé, mou účastí poctěné ročníky zažila :D

1) PENDULUM
    Když se probijete davy a stojíte na místě kde by chtělo stát tisíce lidí místo Vás, je to fakt božské. Nevím k čemu to přirovnat a nic se tomu nikdy nevyrovná. Stojíte tváří tvář hudbě kterou ctíte už od základky... Je to jen teď a tady. Nic víc. Neuvěřitelné! 
Kromě lidí, kteří mě viděli na obrazovkách, neexistoval důkaz o tom, že jsem tam vlastně byla... Ale já ho našla! To blonďaté s čelenkou a máchající rukou od prostředka trochu vlevo! Muhahaha!!! :D


2) PARAMORE
Tak to bez diskuzí. Nebýt Hayley, není ani Ginger Box. Jak krásně jsem si pobrečela! :D


3) THE SUBWAYS
Ačkoliv jsou v ČR každou chvíli, jejich dávka energie byla naprosto nepřekonatelná. Člověk by ani neřekl, jak dlouho dokáže jančit, tančit a vřeštět. Nemůžeš přestat. A když opustí podium, ty pořád nemůžeš přestat :D
...Mimochodem, jsem vidět na obrazovkách! Oranžová hlava to jistí :D


4) SKRILLEX
A tak jo :D Bylo to boží. Kdo mě zná, slyšel už milionkrát historku o tom, jak jsme se vlastně dostaly dopředu :D
Video mi tady nejde dát, což ale ani nevadí, točit se nesmělo a když jo, videa se skákajícím maníkem u pultu nejsou extra výživná, člověk to prostě musí zažít :)

5) MY CHEMICAL ROMANCE
Idoly mých emo dob. Stejně jako božovní Pendulum, už bohužel rozpadlí...Koncert byl parádní, až na to, že jim hned ze startu asi 3x vypla elektřina :D Btw, tady jsem na videu taky... To stvoření co tam někomu /už nevím komu/ sedí na zádech, s kelímkem a rukou, která máchá totálně mimo rytmus. Pravděpodobně jsem už byla dost navátá :D


6- x) Beatsteaks- Tyhle jsem objevila při čekání na Pendulum. Vážně povedená německá banda. Na tomhle koncertu jsem zažila své poprvé při populárním: ,,A teď si všichni sedněte, až řeknu, vyskočíte!'' :D
http://www.youtube.com/watch?v=ChHL1z7HAjw

Asian Dub Foundation- Opět velmi opilé zážitky :D Nepařila jsem ani tak na ně, jak na velkoplošnou obrazovku na kterou se promítali. První jsem jako opilá víla křičící na projekci tančila sama, ale později se přidalo i pár dalších zoufalců :D
http://www.youtube.com/watch?v=z-HHSQ0skLE

John Butler Trio- Nepřekonatelný kytarový mág. 
http://www.youtube.com/watch?v=VwW_-bShtJY

Všechno na rokáči je boží. Přijedete domů , říkáte si: ,,Na tohle nikdy nezapomenu!'' a chce se Vám umřít. Kamarád prohlásil, že návrat domů byl horší, než kdyby se s ním rozešla přítelkyně :D
Nemusíte zrovna skákat na koncertě, stačí jen sedět, nasávat atmosféru a pít ledové pivo ... ♥

Děsně se těším až za 35dní budu vyšilovat, že se mi kryjou koncerty, nic nestíhám, že se nemám jít kde vysrat, a mou jedinou starostí budejen plánovat: Kdy se ožrat a kdy jít na koncert a potom se jít ožrat. Celý rok žiji pro těch pět dní. Zní to divně, ale kdo pozná, pochopí :) :D

Dopíííííčííííííííííí...........ať už to je!!!!!! :D

Edit: Málem bych zapoměla, kolik úžasných kapel jsem taky objevila: The Freud, Franz Ferdinand, White Lies, The Wombats, The Kooks, Enter Shikari... Vážně mám pokračovat?? Raději ne :D:D




Žádné komentáře:

Okomentovat