sobota 29. června 2013

Funkce vesmíru.

K tomu, aby vesmír rovnováhu měl, 
nemůže dělat každý to, co by chtěl. 

Prosím, poraď mi návod, 
přeci všechno musí nějaký mít. 
Jak vyhrát tenhle závod?
Stačí málo. Stačí chtít. 

Opravdu to stačí? Opravdu stačí tak málo?

Padá hvězda, něco si přej. 
Ono se to nezdá, šanci tomu dej. 
Padá taky meteorů roj, čum!
Všechno to přežít je boj, um. 

Měla jsem malou vizi, 
vizi o našich dnech.  
Teď ale prožívám krizi,
žiju jen ve svých snech. 

Už začínám chápat vesmír. Někteří to musí mít složité, aby zbytek mohl mít vše jednoduché. 
Myslela jsem si, že ovládat vesmír je jednoduché. Není. Můj vesmír totiž neovládám jen já. Ale žiju. Najdu ten návod :D

____________________________________________________
Jsem v energickém útlumu. Pozítří jedu a snad víc než se těším se asi bojím. Ta ironie :D

Žádné komentáře:

Okomentovat