středa 26. června 2013

Když mám na hlavě cedník, jsem jednorožec.

Pivo proudem teče,
smíchem chytám křeče.
Po pivu teče rum,
nepoblít se by byl um

Třetí v lihu noc. Možná už je toho moc

Jsem jako pijan v Malém Princi. Piju abych zapomněla proč piju. Nebo to prostě chci? 
Je to jedno, aspoň že je srandík :D

Včera, no už i tak trochu předevčírem, jsme měli bečku, kterou jsme vyhráli jako tým ''Ultimátních jednorožců na duze běžících''. Tak jsme tomu dali bídu. Nikdo by nečekal, že okolo desáté budeme už na suchu. Zrada. Po sedmém pivu jsem vážně neměla dost, tak jsme šli pro rumíčka. Následně jsem ladně zeblila kolejní chodníček a sama bych na pokoj nedošla ani po čtyřech. 

Ale dnes je mi dobře. Ani hlavinka mě nebolí. Asi můžu zas :D

Brno, pijanů ráj.
Brno, pro něj až na světa kraj.
Milé Brno, za pár měsíců,
vrátím se ti zpět. 
Jsem totiž jedna z tisíců,
pro koho je Brno celý svět.

Pěji Brněnské ódy. Vážně mi to tady bude chybět. Odkládám odjezd co nejvíc to jde. 

Žádné komentáře:

Okomentovat