neděle 30. června 2013

O můj bože. Je to kurva tady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Zbývá jeden jediný den!!!

Zblázním se. Už blázním. Poslední tři roky by se v mém životě nenašla důležitější událost... a já kurva zítra jedu- potřetí. 
Příštích pět dní mě nehledejte. Budu k nezastižení lítat jak černá ruka po areálu letiště v Hradci Králové. 
Mám stan, mám boty, gumáky, spacák, chlast a možná pár peněz. Nepotřebuji víc. Balení je v plném proudu a má hlava není schopná myslet racionálně. 
Zítřejší dopoledne bude ovšem ale solidně na kurvu. Nějaké čtyři hodiny cesty by se daly v pohodě přežít, kdyby okolo Ústí nad Orlicí, České Třebové a ták nebyly výluky. Milion věcí a já se budu plahočit náhradní dopravou? No to mě poser :D

No prostě chuj se vším. Už zítra! Hm, je ale fakt, že poslední dva dny se vážně spíš bojím než těším, s hororovými představami, co všechno se tam může stát, a co všechno mi to může celé posrat, ale vím, že to bude nejlepší. Nenechám si domrdat náladu :D

(Hned jak se vrátím, tak si jen přehodím věci a ještě téže noci odfrčím na dva týdny k moři, tak mě nehledejte trochu déle :D) 

ROCK FOR PEOPLE 2013, MŮŽEŠ KURVA ZAČÍT!!!

Zátiší v rámci balení na cestu :D
____________________________________________________________
EDIT
Tak náladu pod psa mám už teď :D Naposlouchávám songy, a spousta mých oblíbenců má vysokou koncentraci songů, u kterých v průběhu celého roku brečím když je mi nejhůř. 
Předem říkám, že chvíle v raplu se budou vyvažovat chvílemi, kdy já budu brečet... :( :D

To není fér...!! Všechno mělo být jinak!!!!!!!!!! :D
Ale i tak. Juchů! :D
_________________________________________________________
EDIT EDIT

První jsem si chtěla koupit lomo, pak vzít můj foťák, který by to ale nepřežil, jednorázový jsem nesehnala a starej na vyvolávací film už doma nikdo nemá. Takže se těšte na dokumentaci 2mpx rozmláceným mobilem! :D Bude to mít kouzlo jako prase :D

Žádné komentáře:

Okomentovat