neděle 16. června 2013

...so far away. Radost z neradosti



It could be wrong, 
and this is reason why, 
I must be strong.
Please my soul, don't cry. 
Everything was ok, and now?
I don't know how,
tell you that I want you to stay,
because we are live so far away.



Příjde mi úžasné, jak člověku jako já, může zvednout sebevědomí dokončená první úroveň angličtiny na vysoké, kterou jsem musela jako jedna z mála bohužel opakovat. Cítím se jako bohyně, a jako takovou mě těší pouhý fakt, že bliji na papír ve verších už néjen česky, ale i v jiném jazyce. 
Uznávám, možná tak významný až bezduchý verš plný gramatických chyb, který by mohl býti obsažen pouze v laciné popíkovské melodii, nevyjadřuje nic víc než fakt, jak mi pár věcí na světě trhá žíly nicméně........ je to krásné.

Žádné komentáře:

Okomentovat