středa 31. července 2013

Foals uctívají jednorožce.

Zdál se mi sen.

Opět jsem byla na koncertu FOALS, když v tom Yannis Philippakis, zpěvák kapely, česky prohlásil: ,,Kdo je tady jednorožec?''. V srdci s hrdým pocitem, křikla jsem že já, já jsem jednorožec. Jedním rázem ke mě přiskočil, vyzval mě k přelezení zábran a odvedl mě do druhého patra podia. ,,Máme tady i druhé patro pro jednorožce. Tady máš knihu o růžových stvořeních jako jsi ty. Otáčej stránky a ukaž divákům svůj potenciál.'' zamračil se na mě svým charismatickým mračením. On se snad ani neumí smát. 

Tak jsem seděla na podiu nad podiem, pode mnou hráli Foals, Yannis se mračil a já otáčela stránky knihy o růžových jednorožcích. Lidé byli v delíriu a svět byl krásně růžový. 

Vzbudil mě nejblahopudnější blahý pocit a bohužel taky touha se vyčůrat. Dneska u mě v playlistu převládají jen Foals a má snaha zhypnotizovat fotku Yannise k úsměvu :D


Žádné komentáře:

Okomentovat