úterý 23. července 2013

Jsem bez ptáka pták. A k tomu v kleci.

Mírně se cítím zahozená,
více než obvykle rozhozená.
Jsem ošklivá nepotřebná věc?
Nebo jen bezduché zvíře?
Že kdosi uvrhl mě v klec,
trýzní mě v temné díře?

Minulost tak obdobně,
současné připomíná žití,
podle mého rozhodně,
toto není vhodné k bytí.

Možná jako ptáček,
je v kleci souzeno mi žít.
Snad jako bych stála pár kaček,
a čekám až někdo bude mě chtít.

Třeba až člověku bude smutno,
vypustí mě, já zazpívám.
Smutku už nebude nutno,
a to vždy když se usmívám.

                                                        ...........ticho! Nevím co se děje a mám na to právo. 
                                                                             Sic píši víc než je zdrávo, však ale mě to baví.
                                                                             A ničí neohrožuji zdraví. Možná snad to svoje.

Žádné komentáře:

Okomentovat