pátek 19. července 2013

Mrtvo na Pagu. Lépe ale mrtvo tam, nežli mrtvo tady.

...a tak mě málem násilím odtáhli od toho moře. 

Na Pagu je opravdu překrásně. Bylo. Krajinky dle mého gusta, moře modře modré, divá zvěř a alkoholu litry. 
Nebýt na světě lidí, kteří nám celou dovolenou vyloženě posrali, bylo by to lepší. Ponorka nakonec vzala za své a polovina osádky v polovině odjela domů. Když já prostě nepochopím, proč si lidi neumí vybírat partnery, proč ze sebe dělají voly a zveličují kraviny. 

Tak mě celá tamnější nálada trochu vzala a místo krajinek a krás...
                                              ....začala jsem fotit mrtvolno.
K tomu jsem po nocích četla knihu: ,,Naplivu na Vaše hroby''. Však není nad to se s holkou vyspat a pak jí rozšlapat hlavu!


                                         Zaujalo z jízdy autem. Nejspíš oslí hřbitov?


                                                    Kdo setnul ti zajíci hlavu? A proč vyteklo ti oko?


                                          ....a kdo setnul hlavu tobě, a do moře tě hodil?


                                          Zubatá ryba chutnala. 
      
Mrtvé jehně vyfocené nemám, měla jsem plné ruce práce mu zlámat žebra a sežrat ho.


                                                    Mrtví lidé. Pohřebáky jsem fotila taky. 


                                          Kudlanka chvíli koulela očima. Pak to vzdala taky.


                                          Po válce mrtvý dům.


                                          Budoucí nejspíš mrtvý.


                                         Zemřeli spolu a hrdě. Možná. 

No a doma...doma mě čekala spoušť. Želva zesrala celý barák a Gary nejspíš uschnul :(


                                      RIP slizkej kámo....(teda pokud se ještě neprobereš)

Doma se mi nelíbí. Není tady moře a v koutě leží mrtvý šnek. Stýskám si po Brnu a RFP. Tyhle prázdniny už budou nejspíš stát jen za prd. Tak dobrou.

....ale víte co? Hrozně moc mi to sluší. Mám dokonale opálenou kůži!!! Jen škoda, že tahle krása brzy pomine a nikdo jí neocení :D

Žádné komentáře:

Okomentovat