sobota 6. července 2013

POGO PIČO!!! To zas bylo dobrodrůžo!

Pochcala jsem cizí hovno, na rokáči jsme si rovno!

...a ačkoliv mě bolí všechny kosti,
stále toho nemám dosti. 
Mlátím se davy, nevnímám svět,
zažívám stavy a chci to zpět. 

Užili jsme si jako prase, 
za rok sejdeme se zase!

Ani nevím co napsat, nevím jak začít. Letošní ročník vnímám pro mě jako doposud nejlepší, nejnabitější, nejsmysluplnější- prostě MASAKR! 
Žádná vteřina nepřišla nazmar. Zařveš hovno, lidi taky. Jdeš srát, lidi taky. Jsi na sračky, lidi taky. Bavíš se, lidi taky. Člověk může být jakkoliv velký chce kretén, tam je to jedno. Všichni jsou na tom stejně.

Koncentrace kapel byla naprosto famozní. Každý jedinec si přišel na své. Pobíháš po areálu, jdeš se pomlátit do davu třeba na takové úchyláky jako Hentai Corporation-http://www.youtube.com/watch?v=2MrT1Hab8_o 
párkrát spadneš na zem, dostaneš pěstí do xichtu, oklepeš se a prcháš si pobrečet a ukrutně se rozněžnit na Foals, kde ti kromě slz kype z rypáku krev z minulé hodinky.. 
http://www.youtube.com/watch?v=vP-HSoe7IAU - Foals mě ale totálně zlomili. Neskutečné!

Tak jak jsem předpokládala, pogovali jsme i na věci u kterých by to nikdo nečekal. Kromě ale nehorázných mlátících hodinek, kdy jsem div nevyplivla duši, jsem ale taky hodně spouštěla slzavé gejzíry. Jistěže všichni zahráli i největší své oplodňováky, pitomci :D Kromě teda Papa Roach, u těch jsem brečela ještě než vůbec začli, srdcovka prostě. Jacob mi políbil ruku!!! :D

Největší masakr byl středa. 10 hodin nepřetržitelného stání a hlídaní si fleku v první lajně. Opravdu k posrání být tak blízko Royal Republic (u těch jsem znala každé slovo, jeden s nejlepších koncertů), The Devils Wears Prada (ukrutná zběsilost), A Day To Remember (luxusní  kurva!http://www.youtube.com/watch?v=rSZZamlX4uQ ) a Papa Roach s Billy Talent, se kterými se splnily dva mé životní sny. iejfknfjkihfjjnwihhjhfliakjs!!!!!!!! ♥

Pak stojí za zmínku ty totální zničující ''tanečky'' na Bloc Party, Horkýže Slíže, Modestep (doteď nevěřím tomu co jsme tam předvedli :D), Borgore, Kabáty, a já sakra nevím co ještě! :D
To nejde, nejde to vyjmenovat všechno. Kurva a jak bych chtěla! Musíte to zažít, musíte tam bejt a musíte z toho trousit hovna, aby jste pochopili, co je tohle zač. 

Btw, včera to bylo hodně husté, nepochopila jsem nic, ani sebe, kde se to ve mě vzalo :D Což nemění nic na tom, že to byl kurva boží den :D

Teď nemůžu promluvit jediné slovo, nemůžu se hýbat, vypadám jako dalmatin a umírám. Za 9hodin jedu k moři a teprve peru věci od hradeckýho bahna. 
                                                                                                           Díky sakra. Za rok zas!♥
               

                                    
                                     Papa Roach                                            Foals
                    
                       
                                     Billy Talent                                        30 Seconds To Mars

S pivním jednorožcem v čele :D

Royal Republic, rapl, a klaxon v ruce. Nepřežil. 

Když nebylo co dělat, dali jsme si trochu bojového tělocviku :D

Bože, ten pivní roh :D Ticho před bouří. Čekání na pogo :D:D

Ano. Tohle je ruka. Takhle vypadá celé tělo. aneb když se jde suška mlátit s chlapy :D
Zatím jsem jich napočítala 93.

   Čirá radost s paní která v noci nespí :)
                            I tohle jsme prubli. Každý mohl zahlédnout mé černé krajky na prdeli :D
  10hodin na nohou. 10hodin kdy se nepohneš a polovinu doby se na tebe tlačí tisíce lidí. Každý by chtěl naše místo. Tři grácie na pokraji sil. Žvýkačkyyyyyyyy!!!!!!!! :D
                             ...a když pak začne koncert, grácie mají zase dost energie! :D


Bonusová radost navíc! :D
                        

AAAAAAAAAA!!!!!!!!!

!!!!!!!!!UŽ JEN ROK!!!!!!!!!!!!

1 komentář:

  1. žvykačky!! :DD hej to jo. Dobry fotky :D. Pivni roh :D ha há, člověk tak zapomíná.....

    OdpovědětVymazat