sobota 6. července 2013

Sea, moře, dagat, θάλασσα,海, mar, deniz.

Koupání ve vlnách slaných vod,
mám ve svém seznamu hned jako první bod. 

Sluníčko co nesnáším,
horko ještě víc,
vždy jen na vlnách se unáším,
já a moře. Nic víc. 

Vlny vody, 
té modré.
dostanou mě do pohody,
bude to dobré. 

Na placatých kamenech,
rozsáhlých břehů,
zlost spálím v plamenech,
najdu tam něhu. 

Vlna slaná olízne mé nohy, 
splín obmotá slizká řasa.
Objevím svý tajný vlohy,
tam přijdu na to co je krása.

Obměkčí mě slunce západ, a jediný můj nápad, je nechápat, co chápat bych měla.
Snad jen proto abych zapomněla?                        
                                                                                                                                Možná. 

Tak na dva týdny ahoj.

                                          V břiše šimrá mě stesk. Je to příjemné :)

Žádné komentáře:

Okomentovat