čtvrtek 25. července 2013

Začalo to v první třídě Dádou.

....a teď lítám po koncertech jako ďas.
Začínám ztrácet přehled a proto si udělám přehled všech koncertů, které si pamatuji. Seznam budu doplňovat celý život a na smrtelné posteli...Co to kecám, umřu v pogu ubitá :D

Když jsem poslouchala Dádu,
pouze jedinou mělo to vadu.
Při koncertě na podium,
já rychle jí tam vběhla,
ukázat svůj umělecký um,
pak stála tam, ani se nehla.
Pohladila mě po hlavě Dáda!
Od té doby, koncerty já ráda.

Hypergalaktickámegapakárna :D Třeba má Dáda můj obrázek někde založen! :D

A nyní potlesk pro:

Sum 41
Paramore
Foals
Bullet For My Valentine
Queens Of  The Stone Age
Parkway Drive
Modestep
Royal Republic
Papa Roach
Billy Talent
A Day To Remember
The Devil Wears Prada
White Lies
The Wombats
My Chemical Romance
Pipes and Pints
John Butler Trio
Asian Dub Foundation
Kate Nash
Jimmy Eat The World
Beatsteaks
Pendulum
Enter Shikari
Bloc Party
Borgore
The Subways
Franz Ferdinand
30 Seconds To Mars
The Prodigy
I Killed The Prom Queen
Amanda Palmer
Example
The Kooks
The Feud
Roxette
Rammstein
Selah Sue
Skrillex
Kiril Djaikovski
Blackout Problems
Karel Gott :D
Tomáš Klus
Horkýže Slíže
Evelynne
The Truth Is Out There
Hentai Corporation
Momma Knows Best
The Switch
Kabát
I Like You Hysteric
Blackout Problems
Ian
Xindl X
Aneta Langerová
Imodium
Mandrage
Charlie Straight
Tata Boys
Debbi
UDG
Kryštof
Nebe

Dál prostě nevím. Dalších milion mám v plánu, a mít v kapse milion, viděla jsem jich už milion!:D

Edit
No sakra!! Tokio Hotel v 13ti!! Málem bych zapomněla!! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat