čtvrtek 15. srpna 2013

Drogy v pytli.

Ve dveřích jednou nohou,
utečeš či vstoupíš?
Co si lidé říci mohou,
když zajíce v pytli koupíš?
Víš jistě že neprohloupíš?

V rozepsaných spousta řečí,
přiznávám, jsem trochu v křeči.
Mám totiž vztek,
za ''nic'' co jsi řek. 

To mám za to, že se před spaním tak vztekám. Pak se budím ze snů, kdy mám v rukou nabodaných nejméně tucet stříkaček a sama jsem úplně sjetá. Seděla jsem za výlohou obchodního domu, na čele s cenovkou a úplně mimo. Nějaký magor si mě koupil, a jak mě tak táhl v pytli, tak jsem mu tam ''nečekaně'' chcípla.

Drogy ve snech prý znamenají, že se nemám schovávat na druhé. Obchod značí, že si mám první rozmyslet, co vlastně chci. O výloze je napsané, že mi něco unikalo, ale teď to mám na dosah. Podle pytle mám být hodně zodpovědná a smrt:
Smrt – dlouhý život, konec určité životní etapy. Těm, které máš rád to dávej více najevo.

Nesnáším své sny. Nesnáším je, protože jim nerozumím! :D

Přitom jsou tak důležité. Podle jednoho dokumentu nás ošklivé sny připravují na krutou realitu. Lidé psychicky nemocní sny nemají. Bez snů bychom nepřežili.

Žádné komentáře:

Okomentovat