sobota 14. září 2013

Co říkají lišky?! :D

Nikdo mi nevymluví, že ten zajíc není mrtev.
Na pokraji zemského snění,
nedbale tuším,
že vážně nic není,
když pod žebry mi buší.

Ne, srdce to není,
to do tepen přestalo,
dávno krev mi vést.
A co se změní,
a co předtím nastalo,
než dala jsem se svést?

Však ale od té chvíle,
kdy slevila jsem na zásadách,
mi nic nepřipadá milé.

Chybí mi jedna přísada.

Čekala jsem roky,
na cítění tohoto rázu,
a teď zrychluji kroky,
stále blíž ke srázu.

A co říkají lišky, 
když padají z výšky?
Zrzavá má kštice, vynikne mnohem více,
když pod strmou skálou, s šancí žíti malou,
bude s mým tělem tkvít, tak jak mrtvola může hnít.

...pokud někdo čte můj blog v domnění, že hodiny sedím na prdeli, s papírem, tužkou a vymýšlím slova, které se k sobě hodí, je na omylu. Do slova přísada toto vzniklo při rozjímaní u jedné cigarety, následně jsem narazila na tuto zrůdnost, nicméně dost vtipnou (viz. níže), zapracovala má zvrácená představa o realitě a báseň která měla opět útočit na Vaše city se poněkud zvrhla. Mě se ale líbí. 
   Poslední dobou jsem se naučila přemýšlet ve verších. Nejsem zatím natolik zběhlá, tudíž to přemýšlení trvá pomaleji a já nestačím v jedné přemýšlecí etapě promyslet tolik ohavností jako když přemýšlím normálně. Jsem pak mnohem méně v depresi, což je velice praktické! :D

   Abych odběhla, mám za sebou první pracovní týden. Absence make-upu a nové životní zkušenosti, jako například bolest celého těla až k pláči, či hlína v podprsence mi neočekávaně prospívá. Nabyla jsem sice pocitu plného strachu, kdy si nedokážu představit do následujícího života nic jiného než tuto komunismus připomínající rutinu za směšné peníze a mám pocit, že být součástí pracovního procesu, již nejspíš dále nesnesu, nicméně v určitých směrech je to opravdu naplňující činnost. Člověk má prostě osm hodin totálně vymatlaný mozek hlínou, plevelem a květinami, že nemá čas mít vymatlaný mozek věcmi, kterýma je má vymatlaný obvykle. 

!!!!!!!!!!!!!!!! Totální výmaz mozkových blan!!!!!!!!!!!!!!
Sledujte pouze na vlastní nebezpečí.



Žádné komentáře:

Okomentovat