sobota 14. září 2013

Název příspěvku není zcela zřejmý. Vhoďte minci, dozvíte se víc.

V doprovodu lidských zvyků, řekla bych co na jazyku, nosím pár měsíců již. 
Čekám až mi budeš blíž.
Střídavá roční období, mění vzhled našich krajů,
a než mi někdo odpoví, zmrznu, 
přijde teplo, taju.

Roztáté tělo,
ve tvé moci,
rychle zapomnělo,
jaký je to pocit.

Čekám až noc přejde v den,
zima v léto přejde,
kdyby přejde v činy.
Je příliš, že chci jen,
aby to co nejde,
zbavilo mě viny?

...jednou budu díky svým depkám slavná. Tedy pokud neklepne mě pepka. Nebo by snad pepky klepnutí pomohlo mé slávě, a mé boží depky by se prodávaly v knihách hravě?
A PAK VŠECHNY TY KURVY, VALILY BY BULVY!!!

(Sama o sobě teď necítím nic, a o to mnohem víc, produkuji slova, jejíchž význam mi né tak zcela dává smysl) 

Přehnaná aktivita mi vnukla nápad. Celý týden nezveřejním žádnou básničku (možná). Na konci týdne pak vezmu kus každé, která za ty dny vznikla a poskládám je dohromady.
Vznikne megahovnosranec!!!! :D


Žádné komentáře:

Okomentovat