neděle 26. května 2013

FUCK, FUCK, FUCK!!!

Jako sny které s ranním svitem mizí,
tak jako všechny páry procházejí krizí…
Možná jako naděje které umí lhát,
a tak jako si lidi dokážou na hlavu srát…
Tak přesně proto moc dobře vím,
že svět tvýma očima nikdy neuvidím…

Někdy bych si vážně přála, aby pár lidí vidělo svět mýma očima. Aby někdo konečně pochopil, jaké pitomosti mi dokáží udělat radost :) 
Jela jsem dneska se spolujízdou, venku nádherně, západ slunce, všechno kvetlo, příroda byla tak přenádherně osvětlená. Jsem typický typ ,,Pane, Vy jste se zase kochal?!'', byla jsem ohromena, jak může být něco tak dokonalé. Nejraději bych to natočila a ukázala světu, ale který idiot by koukal na dvě hodiny krajinek?? Nejspíš nikdo :)

Každopádně, teď sedím před kolejní recepcí, v mém pokoji už prostě nepanuji já, a nutím se do učení. Nejde to sakra!!!! :D A tak co, mám na to celou noc, začnu hned po tom, co tady přestane vřeštět nějaká kráva. 



Btw...Tohle je nejspíš buk :D


Edit o dvě hodiny později: Ano, tohle je buk, poznám to naprosto s jistotou. Yahooo! :D
Edit 2 na další den: Hned po bukovém zjištění jsem odešla spát, dalších milion dřev neumím. Ani mikro, ani makro, ani dýhy. Dneska druhý pokus, zítra poslední. Naschle stavbo dřeva za rok, stejně jako chemie :D:D
Edit 3 posléze: Tak jsem to nedala, haha, místo toho jsem dala jinou část, na kterou jsem se neučila. Takže místo toho abych lebedila venku, zase na to čumím. Gr. 

Žádné komentáře:

Okomentovat