sobota 18. ledna 2014

Přestávám doufat, začínám zoufat...stuDYING

Chemie má být o přitažlivosti, 
lásce a prasárnách v peřině, 
chvění a jiné zákonitosti,
co začínaj tak nevinně. 


Pak je chemie dalšího druhu,
''Dobrých hostinců'' ze sáčku,
co žereme v soudržném kruhu,
uctívající tuto omáčku. 

Další, co já si vzpomínám,
je chemie opojné destilace,
po kterých svět nevnímám,
a užívám si likvidace. 

Tyto tři zmíněné- ovládám bravurně,
však ale co mi problém činí,
chemie obecná, tak nestvůrně,
já nazývám ji sviní. 

Ničí mi život, kazí mé vzdělání, 
shledávám jí nepochopenou,
pomalu však jistě mě dohání,
já křísím loď potopenou.

Kdo chemie mě zbaví?
Kdo tím zachrání mé zdraví?
Kdo naučí mě dle vzoru,
stavit prvky do pozoru?



A pokud Vás má poezie zanechává chladnými, tady je píseň pro potěšení uší, ať dojebu Vaše srdce tak, jak se sluší ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat