pátek 7. června 2013

Je libo nasrat do růžového záchodu?




Výstavu jsme zahájili středeční vernisáži, kde jsme se solidně natřískali a bylo to jednoduše velkolepé zakončení druhého semestru- prvního ročníku na vysoké. 
Jediná věc, která mě ve studiu na vysoké škole prozatím obohatila, byla práce na objektu pro naší studentskou výstavu Living in the nature.

Jak jsem již zmínila, po strastiplném roce plném zápolení s matikou, chemií, deskriptivou, fyzikou, a dalšími nervy drásajícími předměty, které zabržďují mé kreativní popudy, dusí mě a ničí mi život, přišlo konečně něco kreativního, něco kde jsme mohli popustit uzdu normálnímu myšlení. Možná opravdu jediná věc, která na mendelce prozatím stála za to (mám na mysli hledisko studijní)

Naše tříčlenná skupina vymyslela opravdu podivuhodný objekt, nesoucí jméno:

Panuj střevům ekologicky

Vzhledem k tématu, jsme si vzali na paškál problematiku vyprázdňování lidských těl. Kombinaci záchodu a trávy, ovšem málokdo pochopil, a nad růžovou barvou taky visel velký otazník....
Lidé byli velice skeptičtí, ale navzdory tomu měl objekt ohromný úspěch a myslím, že nikdo z nás to nečekal :)
Nutno zmínit, nechali jsme u kadiboudy fixy, kterými měli návštěvníci zvěčnit typické záchodové vzkazy. Ujali se toho opravdu svědomitě- během dvou hodin byla kadibudka celá popsaná :D

                     

                     

Další fotky z vernisáže:

Btw, zrovna jsem narazila na video s animací propagující naší fakultu. Nehodlám dělat reklamu, nikdo na tu školu nechoďte, je hrozná, ale opravdu mě pobavilo, co se stalo jelenovi v ''IKAE'' :D

1 komentář:

  1. :D Nadpis pobavil, že jsem se musela podívat co to znemaná :D Já myslím, že nápad super. A některé ty vzkazy.. :D

    OdpovědětVymazat