čtvrtek 13. června 2013

Noční tvor co přilezl z hor.

Výběr peněz z pokladny- A-,A+,VPD, 211/261

Tohle je můj noční chleba- neumím nic, už dneska mám zkoušku, nerozumím každému třetímu slovu a hlavně- hlavě se nechce ! 
Poletím jako namydlená účetnickým mýdlem. CHCI TVOŘIT, NÉ ÚČTOVAT!

A tak jsem si ve dvě ráno vsugerovala kus dobrého rozpoložení. 



Toto bych nazvala:
 ''ZÁTIŠÍ S LAMPOU MEZI KOZY, TRVALÝ PŘÍKAZ v HLAVĚ- POD SVÍCNEM NEJVĚTŠÍ TMA'' ...nebo doslova: 
''SLUNCE V DUŠI, ÚČETNICTVÍ MI NESLUŠÍ''

Držte mi prosím palce kousek, doufám, že zítra (dnes) to bude o fousek!!

                                                                            ...a vypněte nás prosím- ať nebolí Vás hlova
_______________________________________________________________________


Edit o pár hodin později: 
...jsem největší sráč. Odmítám jet 200km kvůli zkoušce na kterou neumím.Obrovskými výčitkami si nechávám propadnout termín s přáním, ať se do příštího pátku umoudřím. Prozradí mi někdo,  
jak se učit? Nejsem idiot, ztrácím kredity kvůli nulové soustředěnosti, myšlenkami na věci úplně jiné a ztrátou motivace která mě vedla k touze udržet se na škole co nejdéle....

Přišla jsem, viděla jsem, nechápu, odcházím? Já nepřijdu, nevidím, nechápu a utíkám ! :D   1vj1dpv-1368812759.gif
                                                                               

Žádné komentáře:

Okomentovat